ბანკის მხრიდან ხელშეკრულების რომელიმე პუნქტის დარღვევის, ან მომსახურებით უკმაყოფილების შემთხვევაში, თქვენ შეგიძლიათ დააფიქსიროთ პრეტენზია.
პრეტენზიის დასაფიქსირებლად, შესაძლებელიაა დაგვიკავშირდეთ თიბისი ბანკის სატელეფონო სერვისცენტრში, ნომერზე: 2 272727
პრეტენზიის წერილობით დაფიქსირება შესაძლებელია ბანკის ნებისმიერ ფილიალში/სერვისცენტრში, ასევე ელექტრონული არხების საშუალებით, ინტენრეტ/მობაილ ბანკის საშუალებით.
დაფიქსირებულ პრეტენზიებს განიხილავს სს „თიბისი ბანკის" მომხმარებელთა მხარდაჭერის განყოფილების პრეტენზიების მართვის ჯგუფი. .
პრეტენზიასთან დაკავშირებით მიღებული გადაწყვეტილების შესახებ მომხმარებელს ეცნობება წერილობით ან/და კომუნიკაციის სხვა საშუალებებით (სატელეფონო, ციფრული, ელექტრონული ან სხვა).
პრეტენზიის განხილვის მიმდინარეობასთან დაკავშირებით ინფორმაციის მიღება შესაძლებელია ნებისმიერ ფილიალში/სერვისცენტრში და/ან დისტანციური არხების საშუალებით.
მომხმარებელთათვის სასარგებლო ინფორმაციას გთხოვთ, გაეცნოთ საქართველოს ეროვნული ბანკის ვებ-გვერდზე - www.nbg.gov.ge/cp/ და ცხელ ხაზზე – 822 406 406
|
|